17 Ocak 2017 Salı

Şikâyet Basamaklarındayım


Ellerime uzanıyor hasret
Bakakalıyorum gördüklerime
Şaşırmıyorum bile
İnsanlar geçiyor
Gözler
Hayatlar geçiyor her geçen gün kanayan satırlardan
Gökte yerim yok mu
İnsaf
Oysa ne güzel hayaller kurmuştum
Su damlarken çatımızdan
Sahi ne çabuk geçti naftalin kokan yıllar
Huzursuz akşam yemekleri
Ve gözyaşına boğulmuş sabahlar
Ahdım var
Kin büyütmeyeceğim içimde sana
Sulayıp yeşertmeyeceğim
Yarın da doğacak güneş
Ve şenlenecek çocuk yüreğim
Sabah kalkmak zor gelse de
Mecbur değil miyim ?
Ne çok kir tuttu elim satırlardan
Hele yüreğim
Ne de pas tuttu
Şikayet etmedim
Yolculuklar bitmedi
Yarım kaldı çaylar
Saf sevgilere bile el sürmedik
Yarım bıraktık nice yüreği
Çocukluğumda ağladığım kadar ağlayamadım
İçimde kaldı
Olsun deyip
Geçer sanmıştım
İçimde kaldı

17 yorum:

  1. Yorum yapacakken tam, sağda Islak Temmuzlar'a kaydı gözüm.Bir*iki satırı görünüyor. Öyle hoşuma gitti, yeniden okuyacağım şimdi onu. Demişsin ki "Bakarken değil, severken öldürdü insanlar birbirlerini..."
    Ne kadar doğru Emre :((
    Yine akıp giden, giderken de okuyanı sessizce sürükleyen satırlar. Kalemine sağlık oğlum. Selam ve sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islak Temmuzlar benim için çok özel bir şiir ablam. Önem verdiğin için teşekkür ederim :) sevgi ve saygılarımla ablam:)

      Sil
  2. İçimde kaldı
    Olsun deyip
    Geçer sanmıştım
    İçimde kaldı..

    YanıtlaSil
  3. Şikayetim var deyince hakim bey şarkısı geldi aklıma.Şikayetim var cümle insandan... :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şarkıdır:) çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Herhalde herkese yazıldı bu satırlar, herkes muhakkak kendinden bir şeyler bulur. İçimizde kaldı çok şey, çok sustuk galiba. Biz sustukça sesiz çığlığımızı da susturmaya çalıştılar... Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım buluyordur. Ne de güzel söylediniz sessiz çığlığımızı da susturmaya çalıştılar. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. 'Hele yüreğim
    Ne de pas tuttu'
    ne kadar eşsiz satırlar bunlar. Yüreğinize kaleminize sağlık eminim ki birçok insanın kendine rastladığı özel bir şiir olmuştur.
    saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi güzel yürekli insanlara hitap ediyorsa satırlarım ne mutlu bana :) Gurur duydum 🤗Sevgiler :)

      Sil
  6. Şiir bütünüyle mükemmel. İnsanı kavrayıveriyor yüreğinden. Yaralı her yürek derinden bir Ah be! demiştir okurken.
    'Saf sevgilere bile el sürmedik
    Yarım bıraktık nice yüreği'satırları ise beni benden aldı. Kaleminize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlam yoğunluğuna daha bir önem veriyorum artık. Umarım dediğiniz gibi olmuştur ve herkesi kavramıştır şiirim. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için sevgi ve saygılarımla:)

      Sil
  7. Keşke yaşadıklarımızı sulayarak yeşertmesek değil mi? O zaman zaten kabullenişe de geçerdik, kolayca affedebilirdikte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke yeşertmesek.O zaman daha kolay olurdu her şey. Çok teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  8. İçimizde kalan ne çok şey var halbuki...Ah o içimizde kalan cümleler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şey var.. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. Güzel akıcı dizeler... Herkesin bir şeyler bulacağı Bir şiir...

    YanıtlaSil