25 Ocak 2017 Çarşamba

Hüzün Bulutları


Salıncağımın ipi kopunca düştüm günahlara
Sarıldım
Koca bir boşluğa
Buhran gibi çöktü üzerime
Sakallarımın kızılında güneş,zifiri akşamlarda
Ellerimin titrekliği anımsatıyor
Yarından tezi yok vazgeçeceğim
Bu böyle sürmez
Nasıl bir mevsim ki bu,yeli bir beni sürüklüyor
Acı acı çalıyor kulağıma sesin
Yitiriyorum aklımı
Üzerime serptiğin hüzün bulutları çırılçıplak şimdi
Paramparça,yıkık dökük,yarım
Adı yok bu yaşadığımın
Tarifi de
Hem bu devirde şair mi olunurmuş
Sen cevabını ver kadın
Saklama
Hem her gece bir dost gibi yanı başımda
Hem bir ana gözyaşlarınla
Yok muydun herkesten çok?
Sen cevap ver kadın
Çok sevilmez mi bu devirde?
Gözlerinin içine bakıp
Uçurum gördüğünde
Koşmak istercesine
Sevilmez misin be kadın?
Tuttuğumda ellerinden
Sen söyle
Hakkını verdik mi ahını aldıklarımızın?

10 yorum:

  1. Bu devirde şair olmak da hoş,size şiir yazılması da...Üç günlük dünya işte :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle çok hoş :)çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Şiiri seven ve hatta yazan insanları gördükçe öyle mutlu oluyorumki... Ne diyeyim bu güzel mısralara diyecek anlamlı bir kelime bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle güzel yorumlar aldığımda öyle mutlu oluyorum ki :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Devrin kirli kalabalığından kaçıp kurtulabildigimiz tek sığınağımız oluyor çoğu zaman kalemimiz. Kaleminize sağlık. Bu devirde şair olunuyor. Bu satırlar da bunun ispatı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Bu kirli kalabalıkta bir sığınak oluyor bize kalem. Çok teşekkür güzel sözleriniz için . :)

      Sil
  4. Kaleminize sağlık..Yine güzel bir şiir..

    YanıtlaSil
  5. Ooooo, niye bana bu şiirin bildirimi gelmemiş? Bir bakayım Emre'ciğim ne yapmış diye geldim. Peki ben nasıl kaçırdım ki bu şiiri?
    Acaip güzel bir şiir. Sana kimse ah etmez oğlum, öyle dürüstsün sen. Ama şiirlerin uzamaya, uzadıkça da duygular giderek daha fazla yoğunlaşmaya başladı sanki. Kalemine sağlık Emre. Bir kaç arkadaş mimi yaptı haber vereyim dedim. Sevgilerimle oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım demek ki mail ağında bir sıkıntı var :) Çok teşekkür ederim ablacığım umarım tat veriyordur :) Sevgilerimle ablam :)

      Sil