12 Ekim 2016 Çarşamba

SatırArası MİM #2

İkinci mim etkinliğimle karşınızdayım :) umarım yeni insanlara ulaşır ve tanışırız bu sebeple :) Bu mimin amacı biraz okuyana yazarı tanıtmak olacak :)


1-)Kendini nasıl bir blogger olarak görüyorsun ?

 Genel olarak şiir yazdığım için biraz mesafeli buluyorum insanlara. Bu bir öz eleştiri tabi. Aslında tanıyanlar,tanıma fırsatı bulanlar,oldukça iyi bilir sıcakkanlı bir kişiliğim vardır :) Mesafeli olmak istediğimden değil de aradaki saygıyı insanlar çabuk unutuyor sanal alemde yakın zamanda bir örneğini gördüm bundan dolayı saygı duyuyorum herkese ve saygı bekliyorum tabi :)

2-) Bloggerda yapacaklarının ne kadarını yapabildin? Aklında neler var bahseder misin ?

İlk amacım farklı insanlara okutabilmekti şiirlerimi. Bunu gelen yorumlardan başarmış gibi görünüyorum.(Ki severek okuduğunu ve şiirlerimi okudukça şiir seven insanları görmek çok mutlu ediyor.) Ama yapacaklarım henüz bitmedi. Blogger iseniz sürekli çalışmak zorundasınız. Ben bolca zaman ayırmaya çalışıyorum. Daha konsantre şiirler yazıp okuyucuyu kalıcı kılmaya çalışıyorum. Hedefim beni anlayarak okuyan hisli insanlara ulaşmak. Hatta onlarla sohbet günleri düzenlemek. Sanal alemde kalmayıp yazılarımız üstünden konuşmak. Şiir dinletisi de yapmak isterim tabi :)

3-) Yazıların arasında en başarılı gördüğün ve bunu da okumalılar dediğin iki yazın ?
Açıkçası zor bir soru sormuşum. Ama hepinizden ricam buraya iki yazınızın başlığını bırakın. Yoksa ben de ayrım yapamıyorum :)) Tabi mimi düzenleyen olarak kaçamak bir cevap veremem :) Aslında öyle iki şiirim var ki ben biri beni tanıyacaksa  bu şiirlerle tanısın isterim. İlki Islak Temmuzlar diğeri ise Aklım Fikrim Yine Sen.
İşte mimlediklerim :) Mimleyecek blogger kalsın diye az kişiyi mimleyeceğim :)
Ece Evren
Gazeteci N.G
Ilgın Dünyası
Samet Tutal
Siyah Kuğu
Semih Keçecioğlu
KurabiyeciMiss
Semanur Kök
Daha Mutlu Yaşam 
 Soruları kısa tuttum kimse üşenmesin ve katılım çok olsun diye :)) Umarım çok beğenir ve katılırsınız :) Siz de tanımak istediğiniz blog yazarını mimleyin :)) Başlığın ve görselin kullanılmasını önemle rica ederim. Sevgi ve saygılarımla :))


20 yorum:

  1. Çok samimi cevaplar olmuş :) güzel bir mim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizden de bekliyorum mim :)

      Sil
  2. Merhaba Emre, ilk soru aslında büyük bir sorun... Blog; yaşama, evrene, kandimize, duygularımıza dair günlüklerimiz olmalı. Bazen anlamsız çekişmeler ve kavgaları gördükçe "ağzım açık kalıyor" ne desek boş...

    Ben de ilk başladığımda sadece şiirlerimi yayınlamayı planlıyordum. Sonra şiir kategorisini dondurdum. Google Play Kitaplar'da yayınladım hepsini kurtuldum :) Arada şiir ekliyorum. Yaşama, insana, evrene; fizik ve metafizik üzerine bir blog yazarı oldum çıktım... Yazacak çok şey var diyerek 2. paragrafın da yorumunu yapmış olayım.

    Gelelim 3. paragrafa: Ben de şiirler ve yazılarda bazen ayrım yapamıyorum.

    Aslında blogdan "beklentilerimiz" olmamalı. Sadece "katkılarımız" olmalı. Zaten evrenin gizli yasalarına uygun hareket edince her şey yerine oturuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Size büyük bir saygı duyuyorum. Aslında ben de sizin tarzınızda bir blog olmak için araştırmalar yaptım. Şimdi ise araştırmalarım üzerine beni uzayın sonsuz boşluğunda kaybolmamam için bilgilendirecek bir kitap okuyorum. O bitince araştırmalarım daha bilinçli şekilde devam edecek. Şiirleriniz konusunda ise bence en iyisini yapmışsınız ben şiir yazmaya ara veremem evet ama dediğim gibi blogum üzerinde birkaç çalışma ile yönünü değiştirebilirim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Satırarası mimin 2. Bölümü ne güzel. 1. Mimi senin hazırladığını bilmiyordum. Cevapların çok güzel mimler sayesinde azar azar da olsa tanıyoruz birbirimizi az çok. Blog ortamı diğer sosyal medya ortamlarından o kadar farklı ki belli bir süre sonra ister istemez bir samimiyet doğuyor. Kimine vefa duygusuyla bağlanıyoruz, kimine kanımız ısınıyor işte görmeden sevmek gibi. Blog yazmaya başladığımız da hepimiz ürkek, sıkılgan belki de biraz korkak oluyoruz korkak derken sözüm yanlış anlaşılmasın 😊. İlk elimizden tutana vefa duygusuyla bağlanıyoruz. Ben bloğa başladığımda kapının önüne çıkmaya korkan bir çocuk gibiydim. Sonra biri geldi elimden tuttu ve beni kapıdan dışarı çıkardı. Sonra da işte şimdi herkese bana gösterdiği yakınlık sınırları için de yakınlık gösteriyorum. Bu ortamı seviyorum, buradaki takip ettiğim arkadaşlarımı seviyorum. Kimseyi kırmamaya kimseye saygısızlık yapmamaya çalışıyorum. Umarım öyle oluyordur. Farkında olmadan yaptığım bir saygısızlık yoktur. Sohbet günleri, şiir dinletisi, ve yazılar üzerinde konuşmak fikrin çok güzel. Yazıları hakkın da konuşulacak o kadar güzel kalemler var ki burada. Dilerim hayallerini gerçekleştirirsin. İki şiirinde okudum gerçekten çok güzel başka ne denir ki. Sen yazmaya devam et ben tam da seni anlayarak okuyan okuyucular sınıfındanım. Mim için çok teşekkür ederim yapmam gereken 2 tane daha mim var onları cevapladıktan sonra bu mimi yapacağım. Bana kızmazsın değilmi? Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ne yazık ki birinci mimi yapanların yarısından fazlası beni tanımıyor. İsterdim ki insanlar merak edip baksınlar . Fakat burada işler çok farklı yürüyormuş anlıyorum zamanla. Dedikleriniz çok doğru ilk gelen yoruma verdiğim tepki ile şimdiki arasında mesela fark oluyor. İnsan yazdıkça burayı tanıyor. Blog gerçekten insana çok şey katıyor. Herkese ben de bana gösterdiği yakınlık sınırında yakın olmaya çalışıyorum emin olun en doğrusu bu :) Şiirlerime baktığınız için ise çok teşekkür ederim. Fikirlerim var ve bunlar büyük ihtimalle gerçekleşecek. Çünkü çok kalem var gerçekten yazıları üzerinde konuşulması gereken .Çok teşekkür ederim :) Ben cevaplarınızı beklemekteyim :)Saygılarımla.

      Sil
  4. Değerli arkadaşım ; herzaman ki gibi çok samimi ve içten cevaplar vermişsin :)) Davetin için çok teşekkür ediyorum :)) En kısa sürede cevaplandıracağım:)) Sen hep yaz, biz okuyalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) çok teşekkür ederim yazarken içten cevaplar verirsem öyle cevaplar alırım dedim :) bekliyorum mimi :))

      Sil
  5. Teşekkür ederim. Şimdi mim için bilgisayar başına oturdum. Yine guzel bir mim olmuş. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok teşekkür ederim şimdiden :))

      Sil
  6. Emre,ben seni takip edip zorla ekleyip bulanlardan biriyim.Severek takip ediyorum seni.İkinci mimdeki sorular da güzel olmuş.Mimlenirsek biz de yazarız bir şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok özür dilerim sizi nasıl es gecerim 🙄 ben tarafından mimlendiniz bile :) ben de sizi severek takip ediyorum gerçekten :)

      Sil
  7. Neden bu kadar geç gördüm ben de anlayamadım Emre oğlum. Sistemde yapılmaya başlanmış bile. Cevapları da okuyoruz haliyle. Mustafa kardeşim bloglar arasındaki anlamsız çekişme ve kavgalardan bahsetmiş. Hemen yeni yaşadığım olay geldi aklıma ve yeni bir üzüntü kaynağı oldu bana haliyle :( Teşekkür ederim Emre. Mailime yayınlarının gelmesi için ne yapabiliriz oğlum? Zira konuşmamızla bunu benim görmem arasında biraz zaman farkı gördüm. Hemen yapacağım yavrum. Seni, sözleri ve davranışları tutarlı biri olduğun için ayrıca kutluyorum oğlum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu durum için bir düzeltme yapacağım ablam :) Blogger sanırım mail sistemini oturtamadı henüz :) çok teşekkür ederim ablam . Sevgi ve saygılarımla :)

      Sil
  8. Hazırladığınız Mim bana kadar ulaştı.Ben de size kadar ulaştım cevapları takip ede ede.Amacına ulaşıyor demek ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke herkes sizin gibi olsa :) çok teşekkür ederim o halde :)

      Sil
  9. mim ustasıymışsınız :) bir blogda görüp geld
    m bloğuma da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah tabi ki geleceğim :))

      Sil
  10. Sanırım bu yazıya çok geç ulaştım. Nasip bu güneymiş. Aylar geçse de yanıtsız bırakmayacağım tabi ki, mim için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun güç olmasın Semih teşekkür ederim 🤗

      Sil