9 Ağustos 2016 Salı

Ben Seni Öyle Sevdim Ki

İnce belli çay bardaklarının gürültüsünde sevdim seni
Hüzne bulanmış bulutların gölgesinde
Ben seni ikinci yenicilerin devrik şiirlerinde sevdim
Satırları hiç duyulmamış şairlerin yüreklerinde

Ben seni İstanbul'u kucaklayan bir tabloda sevdim
Yeli kokunu getiren şehirde
Elleri titrek iki aşığı ısıtan busede
Son sözü yitirdiği ömre olan bir adamın son sözlerinde sevdim

Seni aklıma düşüp uyutmayan satırlarıma emanet ettim
Aklıma her gelişinde aklımı yitirdiğim
Ben seni
 Aklıma düşüp uyutmayan satırlarımda sevdim


10 yorum:

  1. Emre bu şiir için pek çok güzelleme yapılabilir ama ifade de eksiklik olur diye sadece çok beğendiğimi söylemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana sizin gibi okurlar kazandım.

      Sil
  2. Merhabalar,
    Yüreğine sağlık duygu dolu bir şiir...
    Yolun düşerse kahve içmeye bana da beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Uğrayacağım mutlaka .

      Sil
  3. Emre, değişikliklerden gözlerimi alamıyorum oğlum. Ne dilediysen gerçekleşsin ve olan değişiklikler hayırlı olsun,.Şiir?Çok anlamlı tabii.Kişisel blogda yeni yorumum var bakarsan sevinirim.Orada yaptığım yeni yorum.Sevgilerimle oğlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim ablam bu aralar daha yoğun çalışıyorum blogum üzerinde.Hemen bakıyorum ablacığım.Sevgilerimle ablam.

      Sil
  4. bende böyle sevdim :D

    http://miraserist.blogspot.com.tr/2015/10/konuk-blogger-kurall-kurall.html

    YanıtlaSil
  5. Şiir çok guzel...şarkı mükemmel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de şarkı mükemmel. Çok teşekkür ederim .

      Sil