5 Ocak 2016 Salı

Islak Temmuzlar

Bakarken değil severken öldürdü insanlar birbirini
Her biri bir diğerini
Kimi de ölmeyi seçti
Yahut ölümü beklemeyi

Avuçlarımızda kuruyan yaprakların döküldüğü ağaçlar altında ıslak temmuzlara saklamıştık gülüşlerimizi
Bir güneş batarken akşamüzeri
Doğuyordu bir diğeri
Raks ederken hüzünlerimiz
Hediyeleşiyorduk yüreklerimizi

Varsın olmasın kara bulutların getirdiği sahte yağmurlar
Kırık kalpler zaten hep ıslak
Ve güneş kimseye dost olmayacak
İnsanlar aşık oldukça soğuklara

10 yorum:

  1. Emre,iki kere ismini üstüste yazdığım için sildim..Aklına birşey gelmesin oğlum.Şiirin çok güzel.Kutluyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi hiç yanlış anlamam merak etmeyin saygim var size. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için . sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  2. Slm Emre,
    Şiirlerini zaman zaman okuyorum. Tarzın çok iyi. Bu şiir de güzeldi. Şiirler için fazla yorum yazmıyorum çünkü şiirlerin kendi dili vardır, yorumlara sığmaz ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ne de güzel söylediniz şiirlerin kendi dili vardır. Gerçekten de öyle. Çok sağolun. Sevgiler. Saygılarımla.

      Sil
  3. gerçekten güzel bir şiir olmuş, yüreğinize sağlık demek düşüyor bana da

    YanıtlaSil
  4. Emre merhaba, beni tanımak isteyenler bu iki şiirimi okusunlar demişsin ya, iyi ki de demişsin iyi ki de gelmişim. Gerçekten çok güzel yazıyorsun. Tam bir şiir aşığı ben için iyi ki gelip bloğuma yorum bırakmışsın ve ben seni iyi ki tanımışım 😊. Güzel yüreğine sağlık. Saygılar benden olsun 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Öncelikle hiç üşenmeden gelip okuduğunuz ve beni tanımak istediğiniz için çok teşekkür ederim :) Her ne kadar sanal alem de olsa inanın şu yazdığınız sıcacık yorum benim içimi ısıttı. İyi ki gelip yorum yapmışım diyeyim o halde :) Umarım daima yazdığım şiirler tat verir size ::) Saygılarımla.

      Sil
  5. Kalemine yüreğine sağlık kırık kalpli yazar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli okur arkadaşım ☺️

      Sil